WTC Písečná - Poctivá zemědělská a komunální technika
Společnost WTC Písečná patří aktuálně i historicky k nejvýznamnějším českým výrobcům zemědělské a komunální dopravní techniky. Momentálně zahrnuje výrobní program společnosti 6 základních nosných produktových řad členěných na více než 100 konkrétních typů produktů a 4 další doplňkové výrobní programy, přičemž všechny jednotlivé výrobky definuje zejména robustní a kvalitní zpracování - vše je vyráběno s maximálním důrazem na dlouhou životnost. WTC Písečná pochopitelně u všech výrobků garantuje servis a veškeré související služby.
WTC Písečná úspěšně navazuje na tradici výroby ve výrobním závodu v Písečné, kde se zemědělská dopravní technika produkuje již od roku 1968. Od roku 2000 do roku 2007 jsme se orientovali výhradně na západoevropské trhy (především na Francii, kam jsme ročně dodávali cca. 500 vozů). V roce 2007/2008 jsme se rozhodli pro návrat na český, slovenský a středoevropský trh a začali jsme formovat portfolio výrobků adekvátní pro naše podmínky, prezentovat se a budovat partnerskou/dealerskou síť.
Aktuálně disponujeme uceleným portfoliem výrobků, kvalitní partnerskou/dealerskou sítí a servisem na úrovni, kterou může garantovat pouze výrobce.
Traktorový návěs BIG 4.3 je svými parametry vhodný zejména do zemědělských a komunálních provozů. Celková povolená hmotnost návěsu je 4 200 kg, nosnost od 3 280 kg.
BIG 7.5 je ideální za menší traktory do zemědělských či komunálních provozů. Je bohatě vybaven již v základním provedení - odpružená náprava ADR (40 km/hod.), automatická parkovací brzda, automatický zátěžový reulátor brzd a mnoho dalšího.
BIG 9.7 je kromě zemědělských provozů oblíbený i v provozech komunálních, u subjektů zajišťujících technické služby apod. Ve standardní výbavě je návěs sklopný do tří stran, je vybaven odpruženou nápravou ADR (40 km/h), automatickou parkovací brzdou, automatickým zátěžovým regulátorem brzd, výškově stavitelným oje a mnohým dalším.
Návěs BIG 12.9 vyrábíme ve valníkové variantě (bočnice Führmann) sklopné do tří stran nebo jako klasickou vanovou korbu sklopnou dozadu. Již v základním provedení je návěs vybaven výškově stavitelnou ojí, hydraulickou podpěrou oje, automatickou parkovací brzdou, automatickým zátěžovým regulátorem brzd, odpruženou nápravou ADR (40 km/hod) a mnohým dalším.
Traktorový návěs BIG 13.10 patří s celkovou povolenou hmotností 13 000 kg mezi naše největší jednoosé návěsy. Návěs BIG 13.10 vyrábíme v provedení s vanovou dozadu sklopnou či třístranně sklápěnou korbou.
Traktorový návěs BIG 14.10 vyrábíme v provedení s klasickou vanovou korbou (výška bočnice 1 m nebo 1,5 m + nástavky) nebo valníkovou korbou do tří stran sklápěnou (bočnice 1,2 m). Traktorový návěs BIG 14.10 lze vybavit jednou nebo dvěma odpruženými nápravami ADR - vždy pro 40 km/hod.
Traktorový návěs BIG 19.14 má celkovou povolenou hmotnost 19 000 kg a nosnost od 14 000 kg. Návěs je vybaven odpruženou nápravou ADR (tandem či boogie; 40 km/hod., variantně 60 km/hod.), která nabízí výborné jízdní vlastnosti, stabilitu a optimální rozložení hmotnosti vozu nejen v terénu
Traktorový návěs BIG 20.14 patří k jednomu z nejoblíbenějších modelů této výrobní řady. Návěs disponuje celkovou povolenou hmotností 20 000 kg a nosností 14 900 kg. Již ve standardní výbavě je vůz vybaven automatickou parkovací brzdou, hydraulickým otevíráním a zajišťováním vrat (vše ovládáno z traktoru) a mnohým dalším.
BIG 22.16 se s technicky přípustnou hmotností 21 000 kg a nosností 16 400 kg řadí mezi naše největší dvouosé návěsy. BIG 22.16 je již ve standardu vybaven odpruženou dvounápravou ADR (tandem nebo BOOGIE), hydraulickými vraty s hydraulickým zajištěním (vše ovládáno z traktoru), automatickou parkovací brzdou, automatickým zátěžovým regulátorem brzd a mnohým dalším.
Traktorový návěs BIG 24.18 s celkovou povolenou hmotností 23 000 – 24 000 kg a nosností od 18 000 kg představuje náš největší dvouosý návěs. BIG 24.18 je vybaven odpruženou tandem nápravou ADR na 40 km/hod. (variantně 60 km/hod.), hydraulickým otevíráním i zajišťováním vrat...
Traktorový návěs BIG 25.18 s celkovou povolenou hmotností 25 tun a nosností 18 tun představuje "menší" z našich tříosých návěsů. Již ve standardní výbavě je vůz vybaven odpruženou tridem nápravou (40 km/h), odpruženou výškově stavitelnou ojí a mnohým dalším.
BIG 27.20 představuje s celkovou povolenou hmotností 27 tun a nosností 20 tun "střed" našich tříosých návěsů. Návěs BIG 27.20 definuje zejména robustní konstrukce, rám podvozku z uzavřených silnostěnných profilů (jeklů), kvalitní odpružená tridem náprava (40 km/h) a skvělá výbava již ve standardním provedení.
Traktorový návěs BIG 33.25 je s technicky přípustnou hmotností 33 tun a nosností 25 tun největší z námi vyráběných návěsů. Maximální objem korby je (s použitím nástavků 60 cm) bezmála 43 m3.
Traktorový přepravník balíků PLT 5 N je s celkovou povolenou hmotností 7 000 kg mimo zemědělských provozů ideální např. do lesních a okrasných školek, do komunálních provozů apod. Valník PLT 5 N disponuje nízkou ložnou plochou pro snadné nakládání, automatickým zátěžovým regulátorem tlaku brzd...
Traktorový přepravník balíků PLT 7 v klasické "přívěsové" variantě představuje jeden z našich nejmenších vozů v této kategorii. 7 metrů ložné plochy, nosník podvozku z uzavřených silnostěnných profilů, odpružené nápravy (40 km/hod) a mnoho dalšího.
Traktorový přepravník balíků PLT 7 N v "návěsové" variantě. Valník PLT 7 N je vybaven nosníkem podvozku z uzavřených silnostěnných profilů/jeklů, kvalitní točnou s naddimenzovanou povolenou zátěží, automatickou brzdou, automatickým regulátorem tlaku brzd a mnohým dalším.
Traktorový přepravník balíků PLT 8 je oblíbený zejména díky robustní konstrukci s vysokou odolností proti zkrutu a ohybu. Valník je vybaven kvalitními odpruženými nápravami (40 km/h), točnou s naddimenzovanou povolenou zátěží, sklopnou zábranou proti podjetí a mnohým dalším.
Valník PLT 10 N v "návěsovém" provedení definuje odpružená tandem náprava (40 km/h), celková povolená hmotnost 14 tun, nosnost 10 tun, odpružené oje, automatická parkovací brzda, hydraulická podpěra oje, automatický zátěžový regulátor brzd a mnoho dalšího.
Valník PLT 14 disponuje třemi odpruženými nápravami (40 km/h), automatickou parkovací brzdou, automatickým zátěžovým regulátorem brzd, masivním rámem ze silnostěnného uzavřeného profilu a mnohým dalším. Celková povolená hmotnost vozu je 18 tun, nosnost 14 tun.
Traktorový přepravník balíků PLT 14 na "přívěsové" platformě podvozku. Tříosý přepravník s celkovou povolenou hmotností 18 000 kg a délkou ložné plochy 10 m. PLT 14 disponuje hydraulicky sklopnou bočnicí na jedné straně, nosníkem podvozku z uzavřených silnostěnných profilů, obvodem ložné plochy z uzavřeného jaklu bez ostrých hran...
Celková povolená hmotnost PLT 16 N je 21 tun, nosnost 16 tun. Valník PLT 16 N tvoří již v základní výbavě masivní rám ze silnostěnného uzavřeného profilu, odpružená tandem dvounáprava (standardně 40 km/h, variantně 60 km/h), automatická parkovací brzda, automatický zátěžový regulátor tlaku brzd a mnoho dalšího.
PLT 22 N je největší z našich produktů v této kategorii. Kvalitní odpružená tridem náprava (standardně 40 km/h, variantně 60 km/h) a masivní rám ze silnostěnného uzavřeného profilu vytvářejí široké spektrum možností využití vozu - návěs PLT 22 N není v žádném případě určen "pouze" pro zemědělské provozy.
Traktorový nosič kontejnerů PORTÝR 3.2 je nejmenší z námi vyráběných nosičů kontejnerů. PORTÝR 3.2 je s celkovou povolenou hmotností 3 200 kg a nosností 2 400 kg vhodný zejména pro agregaci s menšími traktory v komunálních provozech.
Traktorový nosič kontejnerů PORTÝR 4.3 má celkovou povolenou hmotnost 4 200 kg a nosnost od 3 400 kg. Nosič byl konstruován pro agregaci do jednoho hydraulického okruhu tahače (přepínání funkcí „natahování" a „sklápění" je manuální).
Traktorový nosič kontejnerů PORTÝR 7.5 s celkovou povolenou hmotností 7 000 kg a nosností od 5 570 kg. Nosič je vybaven kloubovým hákovým mechanismem (optimální délka kontejnerů 3,9 m – rozměry „Avia"). Součástí standardní výbavy je automatická parkovací brzda, automatický zátěžový regulátor tlaku brzd...
Traktorový nosič kontejnerů PORTÝR 8.6 s celkovou povolenou hmotností 8 000 kg a nosností od 6 160 kg. Ve standardní výbavě je nosič vybaven teleskopickým hákovým mechanismem pro manipulaci s nástavbami s vnější délkou 3,6 – 4,3 m. Součástí standardní výbavy je automatická parkovací brzda, automatický zátěžový regulátor tlaku brzd...
Traktorový nosič kontejnerů PORTÝR 9.7 je vybaven teleskopickým hákovým mechanismem a je ideální pro práci s kontejnery/nástavbami o délce 3,6 – 4,3 m. Celková povolená hmotnost nosiče je 9 000 kg a nosnost od 6 970 kg. Součástí standardní výbavy je automatická parkovací brzda, automatický zátěžový regulátor tlaku brzd...
Traktorový nosič kontejnerů PORTÝR 12.9 je ideální pro manipulaci s kontejnery/nástavbami v délce 3,9 – 4,6 m. Celková povolená hmotnost nosiče je 12 000 kg, nosnost podvozku od 9 200 kg. Součástí standardní výbavy je teleskopický hákový mechanismus, automatická parkovací brzda, hydraulická podpěra oje...
Traktorový nosič kontejnerů PORTÝR 13.10 je ideální pro manipulaci s kontejnery/nástavbami v délce 3,9 – 4,6 m. Celková povolená hmotnost nosiče je 13 000 kg, nosnost podvozku od 10 140 kg. Součástí standardní výbavy je teleskopický hákový mechanismus, automatická parkovací brzda...
Traktorový nosič kontejnerů PORTÝR 14.10 představuje s celkovou povolenou hmotností 14 000 kg a nosností 10 320 kg pomyslný "střed" celé výrobní řady PORTÝR. Nosič je již ve standardu vybaven teleskopickým hákovým mechanismem, automatickou parkovací brzdou, hydraulickou podpěrou oje, automatickým zátěžovým regulátorem tlaku brzd...
Traktorový nosič kontejnerů PORTÝR 20.14 s celkovou povolenou hmotností 20 000 kg a nosností od 14 500 kg. PORTÝR 20.14 je ideální pro práci s kontejnery/nástavbami v délce 4,8 - 5,7 m. Standardní výbavu nosiče PORTÝR 20.14 tvoří mimo jiné odpružená tandem náprava ADR (40 km/h, variantně 60 km/ho)...
Traktorový nosič kontejnerů PORTÝR 22.16 je s celkovou povolenou hmotností 21 000 - 22 000 kg a nosností od 16 000 kg největší z dvounápravových vozů ve své produktové řadě. Nosič kontejnerů PORTÝR 22.16 je ideální pro manipulaci s nástavbami 5,3 – 6,3 m.
Traktorový nosič kontejnerů PORTÝR 27.20 je největší vůz ve své kategorii. Celková povolená hmotnost nosiče je 27 000 kg, nosnost od 20 000 kg. PORTÝR 27.20 je ideální pro práci s kontejnery/nástavbami v délce 5,8 - 6,8 m. Standardní výbavu nosiče tvoří mimo jiné odpružená tridem náprava ADR (40 km/h, variantně 60 km/h)...
BSS 14.10 s celkovou povolenou hmotností 14000 kg a nosností 10500 kg. Přívěs BSS 14.10 je (stejně jako všechny naše přívěsy) vybaven kvalitní točnou s dostatečně naddimenzovanou povolenou zátěží, kvalitními odpruženými nápravami (40 km/h), automatickou parkovací brzdou a mnohým dalším.
PARDÁL 3 je nejmenší z námi vyráběných vozů v této kategorii. Ložná plocha s délkou 3 m a šířkou 2,13 m, kapacita 2 ks koní, celková povolená hmotnost 6600 kg, odpružená náprava ADR, maximální povolená rychlost 40 km/h, automatická parkovací brzda, automatický zátěžový regulátor tlaku brzd a mnoho dalšího.
PARDÁL 3,7 je druhý nejmenší z námi vyráběných přepravníků dobytka. Ložná plocha s délkou 3,7 m a šířkou 2,34 m, kapacita 4-6 ks hovězího dobytka, celková povolená hmotnost 6600 kg, odpružená náprava, maximální povolená rychlost 40 km/h a mnohé další.
Traktorový přepravník zvířat PARDÁL 5,5 je jednonápravový vůz se zcela rovnou podlahou a s délkou ložné plochy 5,5 m (celková délka vozu je 7,5 m). Kapacita hovězího dobytka je 8-10 ks, celková povolená hmotnost 6600 kg.
Traktorový přepravník zvířat PARDÁL 5,5 KLEK je jednonápravový vůz s hydraulicky ovládanou světlou výškou, vnitřní délkou ložné plochy 5,5 m, vnitřní šířkou 2,34 m a celkovou povolenou hmotností 7 000 kg. PARDÁL 5,5 KLEK je konstruován pro rychlost 30 km/hod., disponuje předními dveřmi pro obsluhu, odpruženou nápravou ADR...
PARDÁL 7,5 disponuje zcela rovnou ložnou plochou s délkou 7,5 m (celková délka vozu je 9,5 m), přičemž interier vozu tvoří 3 oddělení se dvěma mezibrankami (počet a umístění mezibranek může být variablilní). Kapacita hovězího dobytka je 12- 14 ks, celková povolená hmotnost 12900 kg.
Traktorový přepravník zvířat PARDÁL 7,5 KLEK s hydraulicky ovládanou světlou výškou a celkovou povolenou hmotností 12 000 kg - přepravník disponuje vnitřní ložnou plochou s délkou 7,5 m (celková délka vozu je 9,54 m) a vnitřní šířkou 2,34 m. Interiér vozu tvoří 3 oddělení se dvěma mezibrankami. Kapacita hovězího dobytka je 10 - 12 ks.
Přepravník zvířat PARDÁL 9 je s délkou ložné plochy 9 m a celkovou délkou 11 m největší vůz ve své kategorii. Kapacita hovězího dobytka je 14-16 ks, celková povolená hmotnost 14000 kg. Ložná plocha je stejně jako u všech našich přepravníků zvířat zcela rovná bez výstupků a jiných nebezpečných prvků.