Univerzální nakladač Avant série 200

  • Úvod
  • Univerzální nakladač Avant série 200

Modelová řada 200 je nejmenší z řady Avant. Produkce série 200 začala již v roce 2002. Inovovaná produkce pak začíná v roce 2016. Díky své velikosti a kompaktnosti je Avant 200 vhodný na údržbu areálů, obcí, měst, realizace na menších a členitějších plochách apod.

Svým designem je však také žádaný jako účinný pomocník na větších zahradách a pozemcích. V neposlední řadě je Avant 200 obrovský pomocník na menších zemědělských farmách.

Klíčové vlastnosti Avant série 200

  • Motory jsou použity vzduchem chlazené dvouválce americké výroby Kohler. Model 220 je vybaven karburátorovým motorem CV640, model 225 pak motorem s přímým vstřikem ECV 730 a v posledním modelu 225 LPG je motor Kohler PCV 740. Životností se řadí tyto motory mezi špičku.
  • Prostupnost - stálý pohon na všechna čtyři kola zaručuje dokonalý přenos síly a optimální možnosti pohybu v terénu. I bez uzávěrky diferenciálu je trakce vynikající. Plná uzávěrka je příplatková výbava.
  • Pojezd modelu 200 je řešen jako bezstupňový hydrostatický pohon. Již toto je zárukou velké tažní síly a vysoké citlivosti při ovládání. Princip a provedení tohoto pojezdu je převzatý z velkých kolových nakladačů. Modely řady 200 jsou jednorychlostní.
  • Přídavná hydraulika modelu 200 je velice výkonná a hlavně srovnatelná s velikostí stroje. Přídavná hydraulika slouží k pohonu aktivních nářadí jako jsou frézy na sníh, půdní frézy, kleště, sněhové pluhy, rotační brány apod. Velikost průtoku oleje v přídavné hydraulice je dáno otáčkami motoru. To znamená, že maximální výkon přídavné hydrauliky je při maximálních otáčkách. A díky nezávislému ovládání hydrostatického pojezdu jsme i při maximálních otáčkách schopni pohybovat nakladačem v rychlosti v řádech metrů za hodinu. Díky tomuto unikátnímu řešení obsluha dokáže přizpůsobit aktuální rychlost například hustotě trávy, velikosti sněhové pokrývky a pod. V případě potřeby ubere rychlost a nebo naopak přidá. A toto vše bez jakýchkoliv škrcení průtoku či brzdění stroje.
  • Pracoviště obsluhy - všechny ovládací prvky jsou umístěny s ohledem na ergonomii práce. Ve standardu je rameno ovládané joystikem, na přání lze na joystiku ovládat i třetí funkci - přídavnou hydrauliku. Výborná je také viditelnost na nářadí po celou dobu zdvihu. Servořízení s posilovačem zvyšuje manévrovatelnost. Polokabina nebo kabina pak umí zmírnit dopady nepříznivého počasí.
  • Pevný kloub, jež se umí natáčet pouze podle svislé osy, zaručuje stabilitu stroje. Zadní část má díky nízko uloženému těžišti obrovský klopný úhel, a právě díky kloubu jež neumožňuje boční natáčení přenášíme tuto boční stabilitu i na přední část. Díky tomuto je Avant velice stabilní nakladač, i když je kloubem řízený.

Avant 200 je více než

  • Malotraktor - je kompaktnější a obratnější než malotraktor, má nakládací rameno a je stavěný jako nakladač, disponuje velkým množstvím nářadí.
  • QUAD Bike - protože má výrazně větší tažnou sílu, má nakládací rameno a může zvedat břemena až do 350 kg, má přídavnou hydrauliku na pohon nářadí.
  • Žací traktor - má standardní pohon 4x4, disponuje čelním mulčovačem (dostává se lépe pod keře), má zvedací rameno dík němuž může nakládat materiál.  

Model

Motor

Výkon motoru

Palivo

Chlazení

Pracovní hydraulika

Pracovní tlak

Vnější poloměr otáčení

Vnitřní poloměr otáčení

Max. zvedací výška

Max. zvedací kapacita

Max. tažná síla

Rychlost

Pneu

Hmotnost

Avant 220

Avant 220

Avant 225

Avant 225

Avant 225 LPG

Avant 225 LPG

Kohler CV 640

Kohler ECV 730

LPG

20 k.

25 k.

24 k.

bezolovnatý benzín

bezolovnatý benzín

LPG

vzduch

vzduch

vzduch

30 l/min.

44 l/min.

44 l/min.

185 bar

185 bar

185 bar

1910 mm

1910 mm

1910 mm

910 mm

910 mm

910 mm

1400 mm

1400 mm

1400 mm

350 kg

350 kg

350 kg

620 daN

640 daN

640 daN

0-10 km/h

0-10 km/h

0-10 km/h

21x8.00/10 TR nebo 20x8.00/10 travní

21x8.00/10 TR nebo 20x8.00/10 travní

21x8.00/10 TR nebo 20x8.00/10 travní

700 kg

700 kg

700 kg